Tuesday 30 August 2011

Malaysia Hari Ini

salam dan selamat pagi Malaysia...
jom citer pasal rancangan TV..rancangan TV hari Raya,;-)

Di Malaysia, Hari Raya memang tidak boleh dipisahkankan dengan pelbagai bentuk hiburan yang akan disiarkan di kaca TV. Syawal selama sebulan, makanya selama sebulan lah rancangan TV akan memutarkan rancangan raya..hari pertama sampai la hari ke 30..keluarlah macam2 corak hiburan. ada hindustan, cina, melayu, ong putih(orang putih) dan lain-lain.
kadang2 tu, memang tak terkejar nak nonton semua..(ko ingat aku nak mengadap tv je...) dengan rayanya, sanak saudara datang nya, persiapan lagi..macam2 la nak kena buat..so, bagi aku, memang tiada kesempatan nak menonton. kalau sempatpun hanya jeling2 manja gitu.(motifff!!!!). nak tunggu satu2 rancangan habis memang azab la kan....
tapikannn..keluarlah rancangan apapun...cuma yang aku suka ialah rancangan Malaysia Hari Ini. lagi2 ada Kak Dina (kenal kak dina..?kak Dina A.K.A Wardina) ally Iskandar, Abby Fana dan Fedtri Yahya. memang seronok tengok mereka borak2..kadang tu, bila mereka bersembang, sampai lupa yang mereka sedang on Air, tu yang syok tengok..selamba but every wordthere lessons to be served to the audience.
kak Dina ayu kan...


di balik tabir


Abby Fana..memang kelass kalau dia gelak..hambik ko..suara nyaring..


Ally Iskandar..kesian baru putus tunang..siapa nak?hehehhe


Fedtri Yahya..sopan je..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...