Friday 2 September 2011

kisah rakan follower...

salam semua, tadi buka jer blog..ada sorang yang jd follower aku..terima kasih sangat2..(nampak sangat aku x fofular..n x femes..tapi x pela..kalau ada yang sudi membaca coretan dari cetusan rasa aku ni..sangat2 la aku gembira..)
rupanya yang menjadi follower aku, ialah isteri kepada sahabat baik aku..suria(isteri kepada Daud b salleh)..nama je dah menunjukkn semanagt waja wanita ni..su..ri..a...a.k.a, matahari..gitu..
baik orang nya..manis dan sekarang ni dah pegang title ibu..ibu kepada Arif..(sangat la comel si arif ni..nnti boleh tengok pic dia..)
sebab apa aku ckp dia ni mempunyai semangat waja..(bukan sebab dia naik kereta WAJA..kereta dia kereta MYVI..)..sebab dia ni multifunction..various task..dia la student..dia la pekerja..dia la isteri..dia ibu..semua dalam satu masa..SATU MASA...(giler ko tak hebat?..hehhehe..standing o!!!..bravo)
yang best pasal si suria ni..sebab dia boleh join n masuk ngan otak giler aku n geng...tu yang best..xda nak cover ayu bila ngn kitorang..hehehehe...
apa2pun..tahniah buat suria....;-)

anak suria..arif


daud n wife



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...