Tuesday 30 August 2011

baju melayu 2011

salam semua. hari ini adalah hari raya pertama. semestinya aku akan berpakaian cantik, kacak, sekacak yang boleh..walaupun aku tahu aku ni xda la kacak mana dan tidak se handsome Aaron aziz, tapi aku tetap akan menjadi diri aku.
try to be yourself... need not feel depressed if we do not as nice as international and local artists. because we are beautiful as they are...
pagi2 lagi aku dah bangun buat apa yang patut..(aku rasa korangpun akan buat perkara macam aku, cuma cara dan bentuk sahaja berbeza. aku mandi pakai air paip, tapi mungkin korang pakai air mineral dr telaga emas..gitu....atau ada yang mandi menggunakan telaga belakang rumah..its up to u..kannnnn....


baju melayu 2011
lepas  siap bagai..mulalah aku menyarungkan baju melayu yang telah aku gosok sehabisnya malam tadi. tema tahun ini ialah warna PITCH opssss...sorry ..wrong spelling..pich..

1 comment:

mieza said...

selamat hari raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...