Monday 29 August 2011

fesyen tudung

when we talk abaout the hari raya Aidilfitri..it will not get away for us to discuss abaout fashion and our clothes..right?


such as bazaars, boutiques and shopping mall full of people to choose the best clothes. majalah juga memainkan peranan. magazine published the report on the latest fashion.


so..duq kita pikir dan tiru gaya terbaik dan tercantik. janganlah kita lupa (ulasan ini ditujukan khas buat hadiq2 dan haqaq2/adik dan akak2). teruja dengan fesyen terkini sebagai contoh lilitan tudung yang best n vogue. 


aku pun rasa terpanggil nak kongsi tudung..walaupun aku ni jantan A.K.A lelaki, tapi aku tetap nak share. sebab aku pun ada adik dan akak. mana yang cantik, baik, menutup aurat korang ikutlah. mana yang nampak cendul, rambut secopek kat depan, leher bak jinjang zirafah..tak perlu la uoalss nak follow kannnnnnn...


sebagai seorang lelaki yang macho..(wah..masuk bakul hangkut sendiri), aku suka dengan beberapa gaya tudung yang nampak cantik, sopan dan tak nampak rambut dan leher.






 tudung gaya Yuna



abaikan wajah lelaki perasan di sebelah itu..motif dia nak masuk sekali..!!




Tudung Hana Tajima..korang mesti kenal, sapa tak kenal kena hantuk kepala kat atas meja makan 3 kali..;-)





ni gaya Aishah Amin. blogger popular. aku suka gaya dia. berfesyen tapi paras tudung tetap dijaga. kelasszzz ko aishah 







tudung ni canggih giler..ni baru 1 style je..ada banyak lagi style yg korang boleh buat utk sehelai tudung..tudung ni pun bagus sebab bidang dia besar..baguslah heliza ni;-)


alhamdulilah..eirma hasmi dah berhijrah..doakan supaya dia istiqomah..



ni baru betul..hehehe..labuh. tapi kita tetap ada pilihan yang mengikut syara'







yang ni. korang nilai sendiri. takut sebenarnya nak kelaurkan gambar ni. tapi yang hakikat kita kena tunjukkan. bukan niat nak mengaibkan atau menjatuhkan maruah orang lain, tapi anggaplah sebagai satu teguran dr umat Islam untuk umat Islam. aku pun sebenarnya minat kat depa ni. tapi yang salah tetap salahkan. kita doakan semoga mereka menjadi idola yang sebenarnya.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...