Monday 29 August 2011

cerita raya aku tahun2 yang sudah lepas.

salam semua, aku duk pikir, apa aku nak tulis lagi mengenai sambutan hari raya yang berkaitan dengan diri aku. pikir punya pikir (walhal tak payah nak pikiq pun..), aku pun teringat sambutan hari raya aku tahun lepas.


celebration last year for me is a celebration yang azab...sedih!haus!..sebab apa, sebab seluruh badan aku bergetar..sebab apa bergetar..sebab aku mengigil..sebab apa aku mengigil..(banyak songeh betul la budak ni, cerita jela..pusing sana-pusing sni..aku hayun kang!!)ok2...kenapa aku mengigil dan bergetar..sbb aku kesejukan..kenapa kesejukan..sebab aku DEMAM!!..ye..demam..ko ada?demam waktu raya..ha..!!!..tak semua orang merasainya tau...hehehehe..


demam yang teruk, nak bangun pun tak larat (sebenarnya boleh je bangun..tapi memerlukan kekuatan mental dan fizikal)..so aku pun terperap je dalam bilik...
kat luar rumah, adik beradik lain, bersama anak2 buah, riuh rendah dgn persiapan...tapi aku..aku...sedeeehhh!!!terkujur kat atas katil... nak solat aidilfitripun terlepas..part tu yang sedih sangat(cewah...konon..sudeehh)..


tapi uoalsss(bertukar nada suara)...baju melayu raya tetap aku pakai. nak tengok muka aku yang haus n sedih tu bersama dengan baju melayu merah belacan...?


muka toye tengah minum...baju melayu tetap!( wajah ni setelah memakai bedak 10 inci)hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...