Monday 29 August 2011

tema warna raya..

kalau nak cerita tentang warna..memang banyak, warna kuku, warna rambut, warna kulit, warna hati dan banyak lagi (kan aku dah cakap..takkan habis)..tapi kali ni aku nak fokus pasal bab warna tema.


dalam keluarga aku, depa memang duk ikut warna tema tiap tahun, selalunya yang ikut warna tema, semestinya mak ayah aku, aku, akak aku dan adik2 aku (yang dah kawen, depa ikut style sndiri..tiada paksaan).


yang menyusun warna tema adalah akak aku. dia ni la yang tukang tetapkan warna tema..pastu masing2 cari sendiri (tak perlu sama sejibon warnanya...contoh : kalau warna merah..suka hati ko la nak warna merah pekat ke..merah hati ke..merah lembu akan tanduk ke..yang penting MERAH..read my lips..MERAHHH!!!)


so aku dengan berbesar hati nak tunjukkan warna2 yang pernah aku pakai. tak banyak, 3 warna je la yer..
warna gold, hijua pucuk pisang, dan merah belacan..(sila abaikan  wajah gedik adik aku..fokus pada senyuman aku hehe)




ni la akak aku yang suka menetapan warna tema (ayula konon!)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...