Saturday, 15 October 2011

bila tangan melukis...cantik...

salam semua..cantik2kan gambar lukisan kat bawah ni..kagum dengan pelukis ni..jd real.
aku pun sebenarnya minat sangat2 dalm bab melukis. kalau dulu masa sekolah, penuh buku dengan lukisan..tak cukup buku, atas meja pun habis diconteng..nak buat camne, sbb tangan ni memng tak boleh nak berhenti melukis.
sekarag ni pulak, bila kerja, tengah meeting or kursus..bila dah tahap bosan, aku pun akan tetap dengan hobi aku..melukis atas helain kertas meeting...hehehhe
insyaAllah..nnti aku akan tunjukkan pula hasil lukisan aku..hehehehe..walaupun tak secantik lukisan kalian or pelukis di bawah ni..tp tetap nak tunjuk gak..hehehhe...
tungguuuuuuu!!!










boleh terus hubungi di sini : riefra2@yahoo.com

3 comments:

LydSunshine said...

Awak ke yg lukis ni? Wowww... Keanu Reeves hensem. Nnt nak tempah juga potret kawen akak. Cuma belum pilih gmbar mana.

macam ku kata said...

kak..ni bukan sy lukis..hehe..sy boleh lukis insyaAllah..tapi tak tau la cantik ke idak..nak try boleh..free jer..hehhehe

Azham Vosovic said...

cantik lukisan tu...buat sendiri ker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...